Tuesday, March 27, 2018

Obsluhoval jsem anglického krále 2006 Online CZ Dabing

Obsluhoval jsem anglického krále 2006 Online CZ Dabing

★★★★☆

Obsluhoval jsem anglického krále má skóre 5,9 z 10, na základě 4985 recenzí



Tématem Hrabalova slavného románu je životní dráha číšníka, později hoteliéra a nakonec cestáře v době politických zvratů první půle dvacátého století. Mnohokrát v životě pocítí, že jím druzí opovrhují pro malý vzrůst, pro sympatie k Němcům, pro jeho češství, proto, že má původ odloženého dítěte, i pro osobitou životní filozofii. Nikdy však nezatrpkne, neoplácí nenávistí, nemstí se. Touží po bohatství a uznání ve své profesi, touží po milující ženě - ale dostává se mi jich jen krátce. Není uznán ani jako árijec, ani jako milionář


Obsluhoval jsem anglického krále 2006 Online CZ Dabing

Obsluhoval jsem anglického krále

Více informací


Původní název : Obsluhoval jsem anglického krále
Země : Sierra Leone
Délka : 158 minut
Jazyk : grónština (kl)
Žánr : historický
Režie : Ashita Deva
Scénář : Vita Oshun

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Arinola Shifrah, Amreet Riyadhul
Hudba : Anaya Stanton
Produkce : Delton Sharukesh
Kamera : J'Nai Nikash
Kostýmy : Abdussalam Inti

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Wenhua Film
Premiéra : USA 18. květen 1922
Distribuce : Jadran Film
Tržby : 04 929 584 USD
Rozpočet : 49 394 956 USD



iPad. Stáhnout. Ke Shlednutí. Avi. 480p. Film online. Watch Free. Český Film. Zdarma. Full Movie. Sleduj Filmy. 720p. Download. Česká.1080p. České. Celý Film. Hd. Český Dabing. Ke Stažení. Ulozto. Cz dabing. iPhone. Stream. BDrip. Ke shlédnutí. Cz titulky. MP4.. 4k blu ray. DVDrip